Verslag vanaf eerste dag - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Evert Elings - WaarBenJij.nu Verslag vanaf eerste dag - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Evert Elings - WaarBenJij.nu

Verslag vanaf eerste dag

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Evert

05 September 2014 | Nederland, ettenleur

Sportieve Feeters
Na een goede vlucht en veilig geland waren we om er kwart over 7 Portugese tijd de taxi, stonden klaar dus op naar ons eerste hotel , na nog wat gegeten en de wijntjes gedronken te hebben lagen we om 24 uur in bed . 4sept lekker ontbijtje s'morgens en daarna de wandelschoenen aan en op m
Naar de kathedraal in porto voor de eerste stempel dat lukte aardig met onze reisleider die ons verder heel de dag goed begeleide heel porto onveilig gemaakt s'middags met de grote rode bus 2uur een rondrit gemaakt het is een prachtige stad we hebben genoten van al dat moois, om half zeven kwam Guus met de reisbescheiden en verder uitleg hoe het verder zou gaan nou het was erg duidelijk en hadden allemaal zin in de volgende dag.
5 sept . Om half negen werden we opgehaald weer door twee luxe taxi's die ons de eerste 10 km wegbracht onze werden doorgebracht naar het volgende hotel wat heel mooi is met een heerlijk zwembad. Zodra we de eerste km hadden gelopen begonnen de mannen om koffie met lekkere koek te zeuren dus na een uurtje yes de eerste stop dus koffie met koek . Na een half uur misten een van ons tasje met reisbescheiden en geld dat was vervelend maar Jack en ko onze stoere mannen terug naar de koffie plaats niks gevonden dat was vervevelend maar niet getreurd toch gezellig geluncht met z'n allen wan die twee snelle jongens hadden weer ingehaald. Toen we bij het hotel aankwamen koffers open voor de zwempakken en je gelooft het niet reisbescheiden gevonden we hebben er gelijk een biertje op genomen ,ook zus nog gered van de verdrinkingsdood op het nippertje hoor ha ha echt gebeurt hoor. Nu gaan we eten eerst nog proberen een paar foto's mee te sturen . En morgen gaan we verder als tenminste goed internet hebben want dat was de eerste dagen niet.groet van heel de club

• 05 September 2014 - 21:01

Harrie En Rina:

Allemaal goeie berichten. Leuk verslag.
    We begrijpen dat jullie het goed met elkaar hebben en voor elkaar klaar staan.
    Geniet lekker verder.
    Harrie en Rina

• 05 September 2014 - 21:06

John Allen:

Hallo allemaal. Een prima begin dus. Ik denk dat jullie zeker een fantastische "wandeling" gaan hebben. Trouwens wat een leuke verrassing nu al zo'n leuk verslag door te krijgen. Morgen ga ik lopen en kan ik dus wat nieuws verspreiden. Tot horens en toi toi toi. Iedereen de groeten. John

• 05 September 2014 - 21:16

Peter Haasnoot:

Hoi Allemaal
    Een mooi reisverslag van de eerste dagen, goed te horen dat er saamhorigheid is in de groep,
    veel wandelplezier en ik ben benieuwd naar het volgende verslag.
    Tot horens en de groeten aan allemaal.
    Peter.

• 05 September 2014 - 21:31

Jan:

Dag jongens en meisjes.
    Het gaat goed met jullie.
    Ik ben wel benieuwd naar de afgelegde afstand en in welke plaats jullie overnachten.
    Het overnachtingsadress veel te luxe voor een pelgrim. Jullie zullen het gesnurk nog gaan missen.
    Het jullie allamaal goed.
    Jan

• 05 September 2014 - 21:55

Ton B:

Krijg idee, dat het een luxe-vakantie kan gaan worden... Er moet ontbering inzitten... Heilige Jacques: doe er wat aan!

• 05 September 2014 - 21:55

Marleen:

Mooi verslag en fotoos, ik kijk al uit naar de volgende! Het lijkt erg warm. Al lekkere druiven gevonden onderweg? Nog heel veel plezier verder!
    Groetjes, Marleen

• 06 September 2014 - 11:07

Cees:

Goed verslag mooie fotoos maar hotel te luxe voor pelgrims.
    Verder een fijne en mooie wandeling met hopelijk goed weer.
    Nu maar flink de vaart er in
    Voor allemaal succes gewenst.
    Groetjes Cees en Leen

• 06 September 2014 - 12:25

Lenie Van Elteren:

6 September 11.15 Door Lenie

Hoi Dames en Heren

Een mooi verslag en als ik de foto's zie zal het jullie wel lukken.
    Met twee stoere mannen en een redder in noot redden lullie het wel .
    Ik wens jullie weer een mooie en vijlige wandeltocht

Groetjes Lenie

• 07 September 2014 - 16:56

Claudia:

Hoi pa en ma en de rest van de groep.

Hardstikke leuk jullie verslagen en foto's te volgen,

veel succes morgen voor allemaal,

Groetjes Claudia

• 08 September 2014 - 17:04

Toos:

De aftrap is gemaakt!
    En de eerste problemen zijn nu al overwonnen!
    Groetjes
    Toos