5 de dag - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Evert Elings - WaarBenJij.nu 5 de dag - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Evert Elings - WaarBenJij.nu

5 de dag

Door: Jac en toos

Blijf op de hoogte en volg Evert

09 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Het weer .
De mist brand weg door zon wij gaan weer heerlijk na een lekker ontbijtje op pad het wordt een rustig dagje . De temp steeg al snel naar de 25 graden dus aan zweet geen gebrek . We werden onderweg verwend door een plaatselijke boer met heerlijke verse vijgen mmmmmmm daarna rustig verder en enkele terrasjes gepikt ook werden we nog verwend met een heerlijke nevel douche stond gewoon langs de weg de fijne straaltjes deden ons goed , want we waren toch weer aardig bezweten. De natuur was weer super mooi we hebben genoten . Al vroeg bij het hotel weer een geweldig accomodatie . Lekker douchen en een wasje gedaan en zo meteen lekker eten en op tijd naar bed want morgen hebben we een feestje want Tineke is jarig dus volop bal. Ik probeer nog wat foto' s mee te sturen . Groetjes van de santiagogangers.

• 09 September 2014 - 18:33

Greet Sijmons:

ga zo door julie genieten vol op zie ik ,ik vind het kranig hoor ,trees toi toi en de groetjes je ziet ik wandel wel mee op mij laptop je zus

• 09 September 2014 - 19:16

LEVIEN:

Wat zijn jullie boffers vakantie en feesten tegelijk.
    Vanaf deze zijde en namens de feeter van harte Tineke.
    Blijf lekker genieten.
    Nel en Levien

• 09 September 2014 - 19:42

Peter Haasnoot:

Wederom weer een mooi reisverslag vanuit het zonnige Portugal, hoeveel hebben jullie tot heden afgelegd?
    en hoeveel moet er nog gedaan worden.
    Voor Tineke van harte gefeliciteerd, je mag natuurlijk wel feesten maar denk er om morgen weer fris en fruitig he!
    wij wensen jullie veel wandelplezier verder en zijn benieuwd naar het volgende verslag.

Peter en Jolanda.

• 09 September 2014 - 19:57

Jan:

Het gaat geweldig met jullie. Wij zijn jaloers.
    Graag de volgende keer: Waar jullie zijn en hoeveel kilometer die dag afgelegd. Misschien ook hoeveel mm regen. Hoeveel wijn of bier, etc.
    Het gaat jullie goed.

Jan

• 09 September 2014 - 20:45

Addy:

Proficiat Tineke en een fijne
    dag gwenst, dit zal wel lukken
    tesamen met zoveel gezellige
    Pelgrims gangers !
    Grtj Addy Verschuren

• 09 September 2014 - 23:28

Ton B. :

Ook vandaag stroomde onder de stenen bogenbrug de Rio Lima, toen meerdere vreemdelingen de stad Porte de Lima introkken. De oude stad met rijke historie heeft jarenlang wandelaars logies gegeven, gelaafd en gespijsd. Als gastverblijf voor passanten van de caminho de Sao tiago de Compostela. Er is een klein feestje gaande. Morgen wandelt een jarige noordwaarts. Tineke: hartelijk gefeliciteerd !

• 09 September 2014 - 23:43

René En Franca:

Kom zet hem op nog een stukje.
    Volgend jaar Marbelja met z'n allen.

Gr René en Franca.

• 10 September 2014 - 07:00

Harrie En Rina:

Over de helft; op weg naar Pontevedre, er volgen nog hele mooie wegen .
    Genoten van het prachtige Tui? wandel verder met vele genoegens.
    Wij leven mee met jullie. We zijn er bijna , we zijn er bijna , maar nog niet helemaal.

Groeten van 2 andere pelgrims.

Harrie en Rina Mannien.

• 10 September 2014 - 07:49

Marleen:

Beste mensen, als ik die verhalen zo lees krijg ik ook weer de kriebels. Leuk om te lezen dat jullie zo genieten en vooral waar jullie zijn.
    Voor Tineke, een hele fijne verjaardag endoen jullie haar maar lekker verwennen!!
    Groetjes, Marleen

• 10 September 2014 - 11:21

Claudia:

Leuk jullie weer even te zien en te lezen en te weten dat jullie het goed af gaat en jullie veel plezier hebben.

Zet hem op en een fijn feestje vandaag met de jarige, proficiat!

groetjes Claudia, ivo Rens en Sjoerdje

• 10 September 2014 - 12:19

Lenie Van Elteren:

Hoi wandelaars

Tineke gefeliciteerd.
    Hoeveel KM hebben jullie gelopen?en hoeveel moet je nog?
    Ik wens jullie een goede en gezellige wandeldag.
    Toos en Zisca was het weer jammie jammie
    Heb je nog last van de wijntjes?
    Ik hoor het wel.

Groetjes Lenie van Elteren

• 10 September 2014 - 16:51

Rika Klep:

Tineke proficiat met je verjaardag
    fijn dat het zo leuk is
    de volgende keer hopen we er ook
    bij te zijn .
    als ze weer iets organiseren
    groetjes riet en rika