Santiago - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Evert Elings - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Evert Elings - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Evert

12 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

8ste dag
Vanmorgen na een karig ontbijt vertrokken voor onze kortste dag maar wel een super mooie dag we liepen van Arcade naar pontevedra . Prachtige plaatsjes en geweldige natuur maar de hitte was heftig zweten zweten en behoorlijk klimmen , maar op tijd werden we tot stoppen gedwongen om te drinken door onze verzorgsters Trees en Tineke kleine slokjes en kleine pasjes dan komen we er vanzelf. Onderweg nog wat fruit ingeslagen en hopla ons Hotel opgezocht en gelijk gevonden . Lekker gedoucht en daarna stadswandeling en lunchadres op gezocht waar zus het speciaaltje van het huis nam brrrr. Nou Pontevedra een prachtige stad moet je echt eens naar toe gaan op een zondagmiddag.
Nog even bakske gedaan met petit fourtjes en nu wat rusten voor we gaan eten morgen weer een pittige dag hopelijk niet zo benauwd gr. Van de zweters weer eens wat anders dan de Feeters gr. Toos

• 12 September 2014 - 19:25

Marleen:

Zo beste mensen, dat is zweten daar!!! Het schiet wel op zeg, het zit er alweer bijna op. Ik hoop dat jullie nog heel erg kunnen genieten van de laatste loodjes/dagen.
    Zet 'm op!!! En rustig aan doen he?!
    Marleen

• 12 September 2014 - 19:58

Jan:

Ik begrijp, dat het voor jullie beslist geen vakantie is.
    Dat moet ook niet. Een pelgrim moet afzien, honger lijden, slecht slapen en veel regen.
    Jullie krijgen nu ook je part. Wij, de thuisblijvers, hebben veel bewondering voor jullie.
    Nog een paar dagen doorbijten en het is geleden.
    Mijn moeder zei altijd: "niet klagen, maar dragen en bidden om kracht". Ik weet niet of jullie dat laatste ook doen.

Nog veel sterkte en wij wachten op de sterke verhalen.
    Jan

• 12 September 2014 - 20:37

P De Regt:

Heb bewondering voor jullie doorzettings vermogen ondanks de erge warmte .Maar nog een paar daagjes volhouden en dan kunnen terugzien op een prachtige wandeltocht met vele warme herinneringen.Allemaal succes gewenst en gezond weer terugen doe iedereen de groetjes.
    Succes Hannie en Piet de Regt

• 12 September 2014 - 20:46

Harrie En Rina Mannien:

Het eerste applaus hebben jullie al verdiend bij ons, Het gedrag van hijgen en puffen hoort daarbij ,

regen is ook niet alles, dat heb je ook wel gemerkt . Morgen naar Caldas de Reis 23 km .Hele mooie vergezichten. let op. Daarna Padron ook een plaatje maar 19 km . En dan de klapper het uitzicht ,en in de verte de Kathedraal .Doorbijten; uiteindelijk is het allemaal te snel gegaan denk je achteraf .

Geniet nog met zijn allen en nieuwe plannen worden zeker geboren .

Bon camino

Harrie en Rina.

• 13 September 2014 - 10:24

Lenie Van Elteren:

Weer wat stappen verder.
    Ik hoorde van iemand dat de emmer vol zat met zweetdruppels.
    En toch doorgaan wat zijn jullie n"bikkels
    Ik wens jullie weer een mooie en goede wandeltocht.

Groetjes Lenie van Elteren

• 13 September 2014 - 16:20