Dag 9 van Ponteverde naar Caldas de Reis - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Evert Elings - WaarBenJij.nu Dag 9 van Ponteverde naar Caldas de Reis - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Evert Elings - WaarBenJij.nu

Dag 9 van Ponteverde naar Caldas de Reis

Door: Evert

Blijf op de hoogte en volg Evert

13 September 2014 | Spanje, Caldas de Reis

Na vroeg opstaan 6.00uur en vertrek om 7.45uur vanuit een prima hotel gingen we van start in een super fijne sfeer in deze groep.
De route van 22km in een mooie omgeving was de wandeling weer een feestje voor ons allen.
Wat een mooie omgeving van bos en mooie paden en natuurlijk op tijd de lunch was het weer vlot gedaan.
Ook in dit nieuwe hotel is het ook weer fijn toeven.
Nu wil ik graag als reislijder (geintje)wat dingen kwijt van de groep.
Als eerste wil ik Trees benoemen wat vrolijk, behulpzaam staat voor iedereen klaar.
Toos is onze redactrice die elke dag schrijft het blog.
Het is een top mens die geen blad voor de mond neemt.
Staat toch voor iedereen klaar.
Marja wat moet ik zeggen wat kan die lopen en staat klaar voor iedereen die lekker wil praten top .
Tineke is onze fluitist en die is onze hof fotograaf.(geweldig)
Ad en Elly die zijn op stoom gekomen die genieten met volle teugen,wat fijn om dat te zien.
Cisca is een doordouwer en weet niet van opgeven.
Dit gaat natuurlijk niet zonder hulp van diverse Feeters.Top
Jac die heb nog nooit zo vrolijk,pratend en....... gezien.
Kamer genoot van mij en Ko is het een feest om mee te maken.
Ko is een krachtpatser die positief met moppen en hulp voor diverse mensen klaarstaat.
Annie die gaat op haar eigen tempo maar door en ze wist diverse dingen van de omgeving te vertellen.
Jammer dat we nog tweedagen te gaan hebben want het is in een woord geweldig en dat had ik niet zo gedroomd.
Volgers maak je over ons geen zorgen want we maken de klus af.

• 13 September 2014 - 18:05

HARRIE EN RINA :

BRAVO BRAVO BRAVO

BRAVO.

Tot horens. Harrie en Rina Mannien.

• 13 September 2014 - 18:57

Marleen :

Beste mensen, het moet wel een belevenis zijn. Genieten jullie. Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes. Marleen

• 13 September 2014 - 23:04

Ton B:

Het begon als een geheel verzorgde (culinaire) wandelvakantie. Gaandeweg de dagen blijft de verzorging een toppertje. Gaandeweg is de geest van de camino individueel en als groep onder de reizigers. Ja, nog twee dagen. Is dan wel erg kort.. Het grote wierookvat geeft een nieuwe slinger aan ieders leven. Alvast proficiat groep!