Santiago - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Evert Elings - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Evert Elings - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Evert

11 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

We hebben het weer gered van porrino naar arcade .Vanmorgen vroeg vertrokken was nog een beetje donker kwart over acht, moeilijke start na dat grote feest gisterenavond .Maar ach s'avonds een man s morgens een man en het beloofde een makkelijke dag te worden, maar ik weet niet wat ze hier makkelijk vinden na anderhalf uur toch maar eerst een bakske gedronken. Toen begon weer het zware werk klimmen en zweten Zus de bofkont werd door Ko lekker naar boven geduwd en wij moesten het zelf doen. Rond de middag beetje uitgeteld bij een cafeetje lekker brood met eieren spek sla tomaten mmmmm lekkerrrrr op weer helemaal opgeknapt . Waren we weer net in tempo was Evert zijn stok vergeten dus die moest terug wij sukkelde verder , de zon die branden en wij maar klimmen en zweten maar het is gelukt leuk hotelletje lekker biertje heerlijk douchje wat wil je nog meer oja ook nog een paar blaren ontdekt .We gaan zo lekker eten en op naar morgen dat wordt een makkie zeggen ze we zullen zien . Groetjes van ons allen . Toos

• 11 September 2014 - 19:22

Rina En Harrie:

Lieve mensen,
    Dit lijkt natuurlijk op het echte werk.
    Ben benieuwd wie van jullie besmet is geraakt met het Camino-virus en voor wie dit zeker niet de laatste tocht is.
    Rina en Harrie

• 11 September 2014 - 20:54

Levien:

Wat een feest daar en wat een sukkel wie laat nu zijn stok liggen.
    Wij hebben straks als hij thuis is weer iets om over te praten.
    Geniet nog met allen het zit er zo op.
    Velen groeten uit Etten-Leur
    Nel en Levien

• 11 September 2014 - 22:22

Ton B.:

Van Porrino naar Arcade. 't Rijmt voor geen meter. En dan dat klimmen onder het wandelen. Waar blijft de ontbering, de dorst, de regen, de tegenslag die een mens makkelijk kan dragen als hij 's-avonds een warme douche of bad, een luxe bed heeft, een copieus avondmaal en veel gelach? Allee... 't blijft vakantie.. Toch? Ik denk dat ik een beetje jaloers ben...

• 12 September 2014 - 14:07

Evert Elings:

Ja Ton jaloezie doet pijn!!!!

• 12 September 2014 - 14:11

Michel Jessica Luuk Quint Verwijmeren:

biertje hier, feestje daar,.... wat een ontberingen moeten jullie allemaal doorstaan zeg! ;-)
    Nog een paar dagen en dan zit jullie grote avontuur er alweer op!
    En? Volgend jaar weer? Of iets totaal anders?

Wij kijken uit naar jullie veilige thuiskomst, grootse verhalen,mooie plannen,...noem maar op.

Nog heel veel gezonde kilometers en steken jullie wel een kaarsje voor ons aan in Santiago?

xxXX

Luuk en Quint
    Michel en Jessica

p.s. Pa, we zien wel dat het hoedje van Michel een groot succes is!