Santiago - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Evert Elings - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Evert Elings - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Allemaal

Blijf op de hoogte en volg Evert

16 September 2014 | Spanje, Caldas de Reis

De laatste weetjes !!!!
De jongste van de groep 58 en de oudste 73 was
Dat de groep bestond uit Een echtpaar drie losse mannen en zes losse vrouwen .
De mannen de drie musketiers werden genoemd.
Ze in ieder hotel een tripelroom kregen.
Ze niet wisten hoe een douchegordijn gebruikt moest worden.
Als er de douche liepen de andere te jodelen met hoge nood.
Een zijn bril in de koffer liet liggen zodat hij het cijferslot niet kon openen .
Wij een duo met stok hadden
Een rijmelaar in de groep zat
Een waterdraagster
Een fotografe
Een briesend paar
Een met aanstekelijke lach
Een kleine dappere dodo in de groep hadden
Het echtpaar ook dapper streed
Aan het eind van de rit de gele rakker erg lekker was.
De flesjes wijn bij het eten niet aan te slepen waren
In het laatste hotel een spook rond liep.
En we erg veel leut hebben gehad
En ik deze dagen erg veel moest schrijven van iedereen.
En dat we bij elkaar geroepen door Evert en Tineke
En wij deze lieve kanjers heel hartelijk danken.

  • 16 September 2014 - 19:38

    Addy:

    Heerlijk al die benamingen die jullie
    elkaar gegeven hebben, ik mag dit
    wel het geeft wat jus aan het
    gezelschap en ge kunt weer extra
    plezier hebben erom.
    Goede reis terug,
    Grtj Addy


  • 16 September 2014 - 20:16

    Jan:

    Als jullie weer thuis zijn maar snel een ontwenningscursus gaan volgen.
    Het is wel erg.

    Goeie reis.
    jan

  • 16 September 2014 - 20:40

    Cor Rensen:

    Dag Evert en companen ,GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN SANTIAGO. !!!!!!!!

    Deze wandeling ga je nooit meer vergeten , misschien worden ook jullie allemaal wel verslaafd aan de camino , net als ik.

    maak er ook een gezellige terugreis van .

    Gr Cor

  • 16 September 2014 - 20:41

    Levien:

    Wat zullen de drie vrouwtjes blij zijn als ze hun mannekes weer zien.
    Ook hun delen in dit succes wat jullie hebben bereikt.

  • 16 September 2014 - 21:28

    Greta:

    hallo mannen en vrouwtjes en vooral mijn zus trees GEFELICITEERD MET HET BERIJKEN VAN SANTIAGO

    ,IK heb de verslagen gelezen,en in gedachten mee gelopen zoals trees mij vertelde,ik word er niet moe van .maar wat julie allemaal gelopen hebben ,vind ik een hele opgaven bew ondering voor iedereen,een prettige terug reis ,deze reis kunnen julie nog heel lang nagenieten wat je allemaal beleeft heb groetjes je zus greta

  • 17 September 2014 - 06:24

    Levien:

    Bij mijn vorige stukje heb ik een manneke vergeten die in het succes net als de vrouwtjes medelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Caldas de Reis

Evert

Wij gaan als groep lopen van Porto naar Santiago de Compostela. Start 03-09-2014

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 13668

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 17 September 2014

Wandeling Porto naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: