Santiago - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Evert Elings - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Evert Elings - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Evert

14 September 2014 | Spanje, Caldas de Reis

Reisverslag van O Porriño naar Arcade 11-09-2014
Gisterenavond de dag afgesloten met een heerlijke maaltijd. Hele aardige ober, barkeeper bediende ons. De flessen rode, witte wijn en waterflessen stonden rijkelijk op tafel.Vergeleken met de vorige avond werden wij feestelijk onthaald.
Vanmorgen om 8.15 uur in de schemer en koelte vertrokken. Heerlijk lopen is dat. Er zaten stevige klim- en daalpartijen in het parcour. De heerlijke koffie genoten bij Consitorial House van O Porriño. Daarna bij het historische plaatsje Redondela lekker gelunched. In een klein fruithalletje perzikken, druiven, bananen en pruimen gekocht. een hele tas vol voor maar €1,-. Vele oude Roman Milestone onderweg gezien tussen Braga en Astora.
Wij leken wel wielrenners met bruine glimmende armen en benen. Steekvliegen vinden dit heel erg lekker. De aspevenin van Tineke was dan ook onmisbaar. Met enige regelmaat hebben we onze hoedjes en petten moeten natmaken om een beetje te kunnen koelen.
Enkele onder ons hebben een klein blaartje opgelopen van onze laatste steile afdaling. Het uitzicht over de Vigo estuary was daarintegen geweldig.
In ons Hotel Duarte in Arcade hebben we een heerlijke douche genomen. Daarna een beloning met een lekker koel biertje op een piepklein terrasje. Nu lekker de beentjes hoog op onze koele kamer. Wordt vervolgd. TR.

Voor Jan; Gevoelstemperatuur 30 gr. Afstand 22 km. met behoorlijk hoogte verschil. Luchtvochtigheid erg hoog.

• 14 September 2014 - 18:41

Levien:

Ze zijn er bijna nog een stukske dan is het gebeurd.
    Petje af voor jullie allemaal.
    Wij horen en zien de verhalen nog wel .
    Nel en Levien
    N.A.C GEWONNEN MET 1-0

• 15 September 2014 - 20:10

Ria&Rina:

hallo Evert ik heb net je mail gelezen ik heb het doorgekregen van
    Rina ik heb het zelf niet ontvangen nog veel plezier en we zijn heel trots op je
    lieve groetjes van ons Ernst Ria Martin en Ria